ویژگی های اصلی سمعک ها
نوشته شده توسط : محمد طاهری

ویژگی های اصلی عبارتند از:

طیف گسترده ای از سبک ها و رنگ ها

جهت گیری فضایی 360 درجه افزایش یافته است

تنظیم خودکار به محیط های مختلف گوش دادن

برنامه چند رسانه ای در صورت تمایل (به عنوان مثال تلویزیون یا تلفن همراه)

تنظیم خودکار تنظیمات

سمعک های مادربزرگ خود را به خاطر بسپارید که بعد از چند دقیقه صدا را تنظیم می کرد. اما فناوری فروش سمعک بسیار پیشرفته است که هوشمندانه ، دقیق و دقیق اطراف شما را شناسایی کرده و خود تنظیم می کند.

به عنوان مثال ، وقتی از ماشین ، پیاده رو شلوغ ، کافی شاپ موردعلاقه خود می روید ، سمعک های شما به طور خودکار تنظیمات را تغییر می دهند و تنظیم می شوند. همچنین می توانید تنظیمات دلخواه خود را برای مکانهایی که بیشترین بازدید را داشته اید برنامه ریزی و ذخیره کنید تا با کیفیت ترین تجربه صدا را به شما ارائه دهد.

از بدن خود محافظت کنید

سمعک با پیشرفته ترین فناوری ، شنوایی 360 درجه را برای کمک به مردم در محیط اطراف فراهم می کند. جهت گیری در فضا به افراد کمک می کند تا هنگام حرکت در طول روز تعادل خود را حفظ کنند. سمعک از سلامت جسمی شما محافظت می کند!

جریان بی سیم

سمعک های ممتاز با اتصال مستقیم یا از طریق دستگاه پخش جیبی به راحتی به زندگی شما راحتی می بخشند. چه شما نیاز به گوش دادن به دوست خود از طریق تلفن همراه دارید و چه فیلم مورد علاقه خود را از طریق تلویزیون تماشا می کنید ، می توانید بی سیم صدا را از تلویزیون یا تلفن به سمعک خود منتقل کنید. جریان بی سیم از تداخل صدا جلوگیری کرده و دریافت صدا را بهینه می کند.

اینجا را کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: